Koen & Max

Welkom op snoek-it,

Wij zijn
Koen en Max,
en wij vissen al ruim 10 jaar, dus vonden we het nu wel eens leuk om onze avonturen en onze vangsten met jullie te delen.
Daarom zijn we deze blog begonnen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van onze vangsten.

Veel kijk en lees plezier op snoek-it
en wij laten nog van ons horen.


zondag 19 april 2009

Snoek - part 4

Snoek - Part 4

Deze week ben ik (Max) weer gaan snoekeren.
Ik ging vissen met wat pluggen en blinker en ja hoor, na een half uurtje had ik al een mooie snoek aan de haak


Ik had de snoek van 69 cm onthaakt en weer teruggezet
en ben daarna verder gaan vissen.
Na nog geen 5 minuten had ik weer beet en zat er een mooie snoek aan.
Een eind verder op zag ik een mooie spot, ik gooide een paar keer in en het
was alweer raak, de 3de mooie snoek van de dag

Het was een lekkere warme succesvolle visdag
om te snoeken en er zullen dan ook zeker meer
snoeken gevangen worden de komende tijd!!
groetjes Max

Geen opmerkingen: