Koen & Max

Welkom op snoek-it,

Wij zijn
Koen en Max,
en wij vissen al ruim 10 jaar, dus vonden we het nu wel eens leuk om onze avonturen en onze vangsten met jullie te delen.
Daarom zijn we deze blog begonnen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van onze vangsten.

Veel kijk en lees plezier op snoek-it
en wij laten nog van ons horen.


donderdag 7 mei 2009

Snoek Part - 5

Een dagje snoekeren
Vandaag was het lekker weer om te snoekeren, na me werk ben ik (max) sjors op gaan halen om samen te vissen. We zijn eerst aas vissjes gaan vangen en daarna zijn we gaan vissen met levendaas.
Sjors deed een voorn aan zijn haak en gooide hem 1 meter van de kant.
Om te kijken of het visje wel goed zwom, maar tot onze verbazing klapte er meteen een snoek op.
Na een korte dril brak het draad en waren we de snoek kwijt.
Ziehier de dril van Sjors:
Maar we gaven de moet niet op en ik gooide ook mijn hengel met levend aas ergens in.
Terwijl ik mijn visje rustig door het water zag zwemmen, klapte er opeens snoeihard een snoek op! Er volgde een lange dril en na een paar minuten had ik de snoek van 73 cm op de kant.

1 opmerking:

Pikehunterz zei

mooie snoek, maar leg een snoek alsjeblieft nooit op de stenen, zo kan die beschadigen.
koop een onthaakmat of gebruik een natte handdoek. verder wel een mooie site en mooie vissen.